.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار دیجیتالی
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود. شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ...
فرماندار  دیجیتالی

با توجه به شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط  همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود.
شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران منصوب شده در دولت مردمی احمدی نژاد بجای تسهیل ارتباط با مردم ،  درب ورودی اتاق خود را به در باز کن دیجیتالی مجهز نموده است تا بتواند از طریق کنترل از راه دور آنرا باز و بسته نماید. بعبارتی حتی مسئول  دفتر ایشان  نیز براحتی امکان ورود به اتاق را نداشته باشد حال چه برسد به مردم عادی!
هرچند شفقت استاندار مازندران در بازدیدی که از آن فرمانداری داشته  است اعتراض خود را اعلام نمود ،ولی بنظر می رسد مسئولین می بایست خود را بیشتر با سیاستها و برنامه ها ی دولت هماهنگ نمایند.
شمال نیوز امیدوار است مسئولینی که با شعار مهرورزی و خدمت به بندگان خدا در راس امور قرار گرفته اند بجای تکرار شعار به عمل بپردازند که بقول شاعر " به عمل کار برآید به سخندانی نیست ".



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

saeed 23 شهريور 1385
دولت الکترونیک رابایدازاین فرماندار مدرن یادگرفت
آشنای جاج عباس 25 شهريور 1385
گل بود به سبزه آراسته شد
عبدالله 26 شهريور 1385
دربهای بدون دستگیره در دولت عدالت محور ان هم در استانی مثل مازندران جای تعجبی نداره چون نقش آقای استاندار در انتخاب فرمانداران کم رنگ است. واینها همه دسته گلهای اقای معاون دیجیتالی هستش استانی که مرز بین استاندار و معاونش مشخص نباشه ومعاون بیشتر از استاندار قدرت داشته باشه قدرت نفوذ در دولت خوب باید فرماندار دیجیتالی یا به عبارتی فرماندار نامرئی داشته باشیم از بیگانگان ننالیم هر چه کرد اشنا کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.